i ! i

Obs! Lige nu må du forvente 3 ugers behandlingstid på B4 sager

Log på og anmeld
Oftest stillede spørgsmål om anmeldelse ...

Hvad skal jeg anmelde?

Disse aktiviteter skal du anmelde til os: 

  • Nye gasinstallationer
  • Udskiftning af kedler og brændere
  • Væsentlige ændringer omkring rørføring og aftræk
  • psætning af ekstra apparater
  • Montering af foringsrør i skorsten
  • Nedlægning af installationer
  • Nedtagning af apparater
  • Målerudskiftninger

Hvorfor skal jeg anmelde?

Vi kan ikke udlevere eller sende en måler til dig, før vi har modtaget din anmeldelse på en installation.

Det er vigtigt for kundernes sikkerhed, at vi ved, hvilken type installation de har. Hvis vi konstaterer et problem med en bestemt type kedel eller installation, skal vi kunne kontakte alle de kunder, der har denne kedel eller installation.

Hvordan anmelder jeg?

Du anmelder her på vores hjemmeside

  • Log ind med dit kundenummer og din pinkode - Ring på 62 25 90 00, hvis du har glemt koden.
  • Indtast de oplysninger, du bliver bedt om.
  • Godkend anmeldelsen, når du har tjekket, at du har indtastet de korrekte oplysninger.

Hvad sker der, hvis jeg ikke anmelder?

Du bryder loven, hvis du ikke anmelder de ændringer, som Gasreglementet kræver.

Hvis vi konstaterer, at en installation ikke er anmeldt, som den skal, indberetter vi den ansvarlige vvs-installatør til Sikkerhedsstyrelsen.

Hvis kunden ikke vil oplyse, hvem der har udført arbejdet på gasinstallationen, indberetter vi kunden selv til Sikkerhedsstyrelsen. Det kan medføre en politianmeldelse for at få oplyst vvs-installatøren.

Brug for hjælp?

Ring til os på tlf. 62259000 Ved gaslugt kontakt tlf. 62259114